comunicat de presă
Vetter și Swarovski au creat recent seria de stickere iShine Swarovski – Noble Gestures, iar întregul profit realizat din vânzarea acestor produse este redirecționat către organizația Salvați Copiii România, pentru programele de facilitare a accesului la educație pentru copiii care provin din medii defavorizate din România.
„Oare când am făcut ultima oară ceva pentru cei mai puțin norocoși? Această întrebare ar trebui să ne-o punem fără vreun motiv anume, fără să fie Paște sau Crăciun sau alt eveniment mai mult sau mai puțin important. Iar educația copiilor, inclusiv a celor defavorizați, ar trebui să fie întotdeauna o prioritate. Cu atât mai mult, în aceste vremuri, cu multe necunoscute! Iar pentru copiii care provin din medii defavorizate, prioritatea trebuie setată de autorități, dar și de noi, de fiecare dintre noi, împreună putem aduce schimbarea! Deloc întâmplător, cu partenerii noștri de la Swarovski avem misiuni și crez comun. Împreună cu ei, am creat nouă stickere elegante și moderne, cu cristale Swarovski. Noi am gândit un parteneriat din care beneficiarii finali, copiii din mediile defavorizate, să aibă de câștigat. În cifre, putem să sperăm la un număr mare, dar fie că sunt 90 sau 900, fie că sunt 9.000, șansele la educație ne dau speranța unui viitor mai bun. Fiecare persoană poate contribui la creșterea acestui număr,” a declarat Teodor Șodolescu, Project Manager, Vetter România.
ÎMPREUNĂ PENTRU DREPTUL DE A ÎNVĂȚA AL COPIILOR
Din respect pentru dispozitivele tale mobile, Vetter a ales un partener de top, oferind produse de înaltă calitate, realizate cu maximă responsabilitate, în stilul consacrat deja al culturii de brand Swarovski, pionier în domeniul creării cristalelor, stabilind tendințele care inspiră designerii din întreaga lume, pentru inovația, sustenabilitatea și calitatea produselor și a proceselor de prelucrare.
„Colecția iShine reprezintă o inovație în domeniu, printul digital pe cristale Swarovski fiind acum introdus și în România, prin ediția Noble Gestures. Asocierea celor două branduri are menirea să atragă atenția prin unicitate, însă pulsul proiectului este dat de cauza în sine. Toată identitatea a fost construită în jurul simbolurilor și emoțiilor, ce vor atinge cu siguranță micii și marii cumpărători. Împreună avem o misiune, să aducem strălucirea prin fapte bune, să oferim consumatorilor prilejul să-și marcheze gestul în comunitate,” a declarat Iulia Boboc, Swarovski Professional.
Produsele Noble Gestures pot fi achiziționate la prețul de 49.99 RON, atât din magazinul online Vetter cât și din magazinele Vetter aflate în incinta: Aeroportul Internațional Henry Coandă, Mall Băneasa Shopping City, Galeriile Comerciale Feeria Băneasa, Mall Afi Cotroceni și Iulius Mall Cluj.
“În perioade de criză, cum este și aceasta pe care o traversează acum întreaga lume, trebuie să îi protejăm și ajutăm pe cei mai vulnerabili dintre noi. Accesul la educație este crucial pentru fiecare copil și niciunul nu trebuie privat de instrumentele care îi asigură dreptul de a învăța și de a fi alături de colegi. Este esențială solidaritatea, umăr lângă umăr putem pune școala și pe copiii vulnerabili la adăpost,” a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv, Salvați Copiii România.
Cumpărând un sticker caritabil cu cristale Swarovski fiecare dintre noi poate contribui la educația unui copil defavorizat din România. Contribuie și tu și păstrează gestul pe telefon!
###############
Despre Vetter
Produsele Vetter au fost lansate pe piața din România în anul 2014 de către compania Square Network (importatorul și distribuitorul oficial al mărcii Vetter in România și țările învecinate). Portofoliul produselor Vetter este împărțit pe mai multe categorii: Accesorii auto și călătorie; Cabluri și adaptoare; Huse; Protecție pentru ecran; Acumulatori externi și interni; Gadget-uri. Vetter se adresează utilizatorilor de dispozitive portabile, smartphone-uri și tablete.
Lamy Premier este retailer-ul oficial Vetter în România și administrează în prezent toate magazinele Vetter din București și din țară.
Despre Swarovski
De 125 de ani, misiunea Swarovski este să dezvolte constant noi produse și tendințe, pentru a rămâne în fruntea reperelor internaționale. Portofoliul are peste 16’300 cristale în 70 de culori și 40 de efecte, având cea mai mare disponibilitate din industrie în toate categoriile, dimensiunile și tăieturile. Creăm produse sigure și responsabile cu tehnologie de pionierat și o abordare conștientă în segmentul de lux, ce utilizează măsurători optice avansate, pentru o strălucire de neegalat.
Despre Salvați Copiii România
De 30 de ani, Salvați Copiii România construiește programe sociale, politici publice și practici solide în beneficiul copilului din România. Expertiza și complexitatea proiectelor la nivel național fac din organizație o instituție socială esențială, al cărei rol este medierea între societatea și autoritatea publică, în beneficiul copilului. În trei decenii de activitate, Salvați Copiii a intervenit activ în societate, identificând soluții concrete pentru protejarea copiilor vulnerabili. Salvați Copiii și-a asumat rolul de supraveghere vigilentă a autorităților publice, în așa fel încât acestea să implementeze politici publice de durată care să corecteze cauzele care duc la vulnerabilizarea copiilor. Totodată, organizația a reușit să creeze rețele active de solidaritate, prin încurajarea responsabilității sociale a companiilor și a societății, în sens larg. În cei 30 de ani de activitate, peste 2.200.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile organizației.